תופעה של גרד באוזניים רפואה סינית

אחת התופעות הלא נעימות היא גרד באוזניים. כאשר שוב ושוב האדם מגרד באוזן כיוון שהגרד חוזר ולא נעלם ומדובר בתופעה שהיא מאד מציקה בחיי היום יום.

טיפול בנושא של גרד באוזניים

גרד באוזניים רפואה סינית נובע מסיבות שונות ולכן יובל בלייר בוחן כמה וכמה אופציות כדי לסייע לכל מטופל שמגיע לקליניקה. אחת הסיבות השכיחות לכך היא זיהום בתעלת האוזן אשר נובע בדרך כלל מווירוסים, פטריות או חיידקים, שקיימים במים של בריכת השחייה אם לא מתבצע בהם חיטוי ראוי. במקרים הללו המטופל מרגיש עקצוצים, גרד בלתי פוסק, תעלת האוזן שלו מלאה בהפרשות בעלות ריח חריף, היא מתנפחת יש בתוכה מוגלה ולעיתים גם השמיעה נפגעת באופן זמני.

הסיבות לגרד באוזניים

כאשר קיים חוסר איזון בגוף, הדבר משפיע על הכליות אשר אינן מתפקדות כראוי. בדרך כלל במקרים הללו גם המערכת החיסונית אינה פעילה ברמה גבוהה ולכן קל לזיהומים להתפשט. לעיתים גרד באוזניים רפואה סינית מעיד גם על בעיות בשווי המשקל הכללי של הגוף ולכן יובל בלייר מבצע טיפול רוחבי למיגור הבעיה הרפואית.

טיפול באמצעות דיקור סיני

כיוון שיש כמה סיבות שעלולות לגרום לתופעה של גרד באוזניים רפואה סינית דוגלת בשלב ראשון לבצע אבחון מדויק ורק לאחר מכן לשקול את אופן הטיפול. זו הסיבה שהמדקר יובל בלייר מבצע תשאול של הלקוח כדי להבין מתי התחילה תופעת הגרד, מה קרה בימים שקדמו לכך, איך מתרחשת התופעה בפועל בחיי היום יום ועד כמה היא חמורה. כמו כן הוא שואל אם יש תופעות נוספות שהמטופל סובל מהן כמו יקיצה לא טבעית באמצע הלילה, כאבים וכו’.

להשלמת האבחון מתבצעת בדיקת דופק ביד ימין וגם ביד שמאל כדי לבדוק את החיוניות של המטופל ואת רמת האנרגיה שלו. בנוסף לכך בדיקת המצב של הלשון, אם הצבע שלה הוא נורמטיבי, אם היא נראית שלמה או שיש בה חריצים או חתכים. לנראות של הלשון יש חשיבות רבה במכלול ההיבטים הרפואיים ולכן יש לכך חלק חשוב בקבלת ההחלטה על גרד באוזניים רפואה סינית טיפול ממוקד.

טיפול אקופונקטורה

בהתאם לתוצאות האבחון, מבצע יובל בלייר פעולות ניקוי ושאיפה של הנוזלים מהאוזן באמצעות נרות הופי אשר מסוגלים לבצע יניקה זו. בדרך זו הוא מפחית את רמת הדלקתיות באוזן. לאחר מכן הוא מחדיר מחטים בנקודות ספציפיות כדי להזרים מחדש את מלוא האנרגית הצ’י ובדרך הוא מחזק בכל טיפול את המערכת החיסונית של המטופל. בהתאם למצבו של המטופל, נקבעת סדרת טיפולים התואמת את הצורך שלו.

יש מקרים שבהם יש צורך להמשיך בטיפול ממוקד באוזן באמצעות טיפות אשר מכילות צמחי מרפא שום ובצל. כמו כן יובל בלייר ממליץ על שינויים בתזונה כדי לא לצרוך מוצרי מזון שגורמים להצטברות של ליחה כמו סוכר, בננות וחלב אלא לצרוך יותר קטניות, לחם שיפון ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *