התרופות הסיניות היעילות ביותר עבור

אחד היתרונות המוכרים ביותר של רפואה סינית הוא היותו לא פולשני, כלומר לא תצטרך ללכת לבית חולים או להכנס להרדמה. אתה יכול גם להימנע מכל סוג של כאב או תופעות לוואי שעלולות להגיע עם תרופות מערביות.

השלב הראשון למציאת הדיקור הסיני המתאים עבורך הוא קביעת מצבך. לאחר שתדע מה זה, תרצה להסתכל על הטיפולים השונים הקיימים ולראות איזה מהם מתאים לצרכים שלך.

מבוא לרפואה סינית מסורתית עתיקה

לרפואה הסינית המסורתית שורשיה בתיאוריות העתיקות של יין ויאנג. אומרים כי גוף האדם מורכב מחמישה יסודות, כלומר אדמה, מים, אוויר, אש וחלל. מטרת הרפואה הסינית המסורתית היא לשמור על איזון בין חמשת האלמנטים הללו על מנת להשיג בריאות.

האבחון ברפואה הסינית המסורתית מתמקד בשלושה היבטים: בדיקה גופנית (כולל צורת גוף ולשון), היסטוריה רפואית (כולל היסטוריה משפחתית) ונתונים אישיים (כגון הרגלי אכילה).

הרפואה הסינית המסורתית מדגישה גם את חשיבות המניעה. הוא מסתמך על התאמת אורח חיים הכולל שינויים בתזונה, שגרת פעילות גופנית, טכניקות עיסוי עצמי וכו ‘, על מנת למנוע התפתחות מחלות כלשהן.

מתווה מצב ספציפי כגון הצטננות ושפעת

חום או כאבים זה לא רק לא נוח; זה יכול להיות מתיש. הצטננות ושפעת יכולים לגרום לך להרגיש עייף וסחוט.

להלן רשימת התסמינים הנפוצים ביותר של הצטננות ושפעת:

כאבי ראש

תְשִׁישׁוּת

שיעול

תחושת כאבי שרירים

אובדן תיאבון

בחילה

כאב גרון. הכאב עשוי להיות קל או חמור, אך בדרך כלל הוא קבוע, לא רק לסירוגין. כמו כן יש לציין כי ישנן מחלות קשות אחרות שיש להן תסמינים דומים למצבים אלה, לכן הקפד לבדוק עם הרופא אם אינך בטוח מה לא בסדר …

אפשרויות טיפול ברפואה סינית מסורתית

הרפואה הסינית המסורתית (TCM) היא גישה הוליסטית לטיפול רפואי ששמה דגש על כוח הריפוי הטבעי של הגוף עצמו.

חלק מהטיפולים ב- TCM הם דיקור סיני, מוקסה, כוסות רוח וטווינה.

ניתן לעקוב אחר השימוש בדיקור לפני יותר מ -3,000 שנה. הוא שימש כמשכך כאבים ולמטרות טיפוליות אחרות. מוקסה היא טיפול עתיק שימש במשך מאות שנים בסין. הוא כרוך בשריפת מיובשים מיובשים על העור או בקרבתו כדי לעורר את זרימת הדם ולשפר את זרימת הדם לאיברים או לרקמות ספציפיות. כוסות רוח היא טכניקה הכוללת יצירת יניקה על פני הגוף באמצעות כוסות מחוממות מזכוכית או במבוק שהוחלו על אזורים שונים בגוף כולל גב, צוואר.

 

סיכום, יתרונות לדיקור ורפואה סינית

דיקור סיני ורפואה סינית הן בין המערכות הרפואיות הוותיקות בעולם. הוכח שהם יעילים לטיפול בכאבים כרוניים, חרדות, מחלות במערכת העיכול ועוד.

דיקור סיני שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים. הוא מבוסס על הרעיון שאנרגיה או “צ’י” זורמים בגוף לאורך מסלולים המכונים מרידיאנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *