כמה אפשרויות – מה עוזר לכאבי בטן?

מי מאיתנו לא חווה כאב בטן בחייו? כאבי בטן הן כל כך נפוצים שכולם חווים אותם בשלב זה או אחר. יש עשרות סיבות מדוע אנחנו עלולים לקבל כאבי בטן, אך לשמחתנו רובן אינן רציניות והתסמינים חולפים במהירות. בדרך כלל, אין צורך ביותר ממספר צעדים אל המטבח כדי למצוא פתרון.

 

קמומיל

כוס תה קמומיל (שהוא נוגד דלקת) ידועה כעוזרת להקל על הכאב של קלקול קיבה. תכונות אנטי דלקתיות אלו עוזרות לשרירי הבטן שלך להירגע, מה שיכול להפחית את הכאב של ההתכווצויות והעוויתות ולהביא שלווה לקיבה.

 

ג’ינג’ר

מה עוזר לכאבי בטן? – עוד מהעת העתיקה, אנשים פנו לג’ינג’ר כתרופה. מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להיות טיפול יעיל מאוד לסוגים מסוימים של קלקול קיבה.

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וזמין בצורות רבות. לעיסות ג’ינג’ר טבעי, כתוספי מזון, או בצורת משקה. אפשר להשתמש בג’ינג’ר אייל טבעי לחלוטין, או לקצוץ קצת שורש ג’ינג’ר טרי להכנת תה.

קראו עוד על צמחי מרפא

מנטה

הנענע יוצרת לעתים קרובות כפתרון מועיל לבחילות ולקלקול קיבה מכיוון שהמנטול בעלים שלה הוא משכך כאבים טבעי. אפילו רק הרחת המנטה עוזרת בזכות הארומה החריפה שלה, שעל פי הרפואה הסינית פותחת את המעברים ועל ידי כך מורידה את הכאב ואת תחושת הבחילה.

אפשר לבשל כוס תה מנטה, להריח תמצית מנטה, או ללעוס את העלים עצמם.

 

חומץ תפוחים

אם אתה יכול לעמוד בזה, נסה לקחת כף מהחומץ הזה כדי לנטרל קלקול קיבה. אם זה חזק מדי מערבבים כף עם כוס מים וכפית דבש, ולוגמים אותו לאט.

החומצות בחומץ תפוחים עשויות לסייע בהפחתת עיכול העמילן, לאפשר לעמילן להגיע למעיים ולשמור על בריאות החיידקים במעי. יש אנשים הנוטלים כף מדי יום כאמצעי מניעה.

 

BRAT

דיאטת הבננות, האורז, רסק התפוחים והטוסט (BRAT) ידועה כמרגיעת קלקול קיבה. זה יכול גם לעזור להתמודדות במצבים של בחילות או שלשולים.

דיאטה תפלה זו היא בחירה כאשר אתה מרגיש חולה, אבל עדיין צריך לאכול משהו.
הטוסט החרוך נחשב גם הוא מפחית בחילות.

 

כרית חימום

מה עוזר לכאבי בטן  – חימום הגוף ובעיקר באזור הכאב באמצעות כרית חימום או בקבוק מים חמים מרגיעים כשאתה מרגיש חולה, אז התכרבל וקח את זה בקלות עד שהסימפטומים יחלפו.

החום יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הבחילות שלך. עם זאת, אל תגיע למצב מקומי של שימוש יתר שיכול להזיק.

אל תפספסו כתבה נגד בחילות

 

מתי לפנות לרופא

אם אתה חווה בחילות או כאבי בטן ואי נוחות במשך יותר מ-48 שעות.

אם אתה שם לב שאתה סובל מבעיות בטן באופן עקבי לאחר אכילת מזונות מסוימים או בפעילויות ספציפיות, שוחח עם הרופא שלך על הסימפטומים שלך בביקור הבא שלך.

השאר כאן את פרטייך ואשמח לתאם עבורך תור לטיפול באמצעות דיקור סיני של יובל בלייר כדי להקל על תופעת כאבי הבטן שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *